آ

  • آموزش آموزش و سیکلهای تجاری: مورد مطالعه وضعیت آموزش از راه دور در دور ه های رونق و رکود [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 143-162]

  • آموزش فیزیک سنجش تفاوتهای جنسیتی در مدل خودپنداره تحصیلی درس فیزیک [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 81-102]

  • آموزش کارآفرینی ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • آموزش کاوشگرانه علوم بررسی تأثیر آموزش‌‌کاوشگرانه‌ علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]

ا

  • ابعاد تفکرمراقبتی تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

  • اثربخشی مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • اخلاق زیست محیطی مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • ارزش های سازمانی واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • ارزشیابی بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]

  • استاندارد تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

  • اعضای هیات علمی و مدرسان طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]

  • اندیشه‌ورزی نقادانه بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگون‌ساز از رهگذر "اندیشه‌ورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

  • انعطاف پداگوژیکی بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]

  • انگیزش تحصیلی بررسی تأثیر آموزش‌‌کاوشگرانه‌ علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]

  • انگیزه ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

  • انواع تفکرمراقبتی تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

ب

  • بالندگی پژوهشی طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]

  • برنامه درسی بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

پ

  • پدیدارشناسی بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]

  • پژوهش آمیخته اکتشافی ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

ت

  • تجربه زیسته بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

  • تدریس بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

  • تدریس آنلاین-آفلاین بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]

  • تطابق رسانه بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]

  • تعهد سازمانی واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • تغییرات دگرگون‌ساز بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگون‌ساز از رهگذر "اندیشه‌ورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

  • تفاوت جنسیتی سنجش تفاوتهای جنسیتی در مدل خودپنداره تحصیلی درس فیزیک [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 81-102]

  • تفکر مادرانه بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

  • تفکرمراقبتی تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

  • تمایل به استفاده از تدریس آنلاین نقش شایستگی‌های دیجیتالی معلمان، تمایل به تدریس آنلاین و مشکلات یادگیری دانش‌آموزان در پیش‌بینی رفتار تدریس آنلاین [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]

چ

  • چالش ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

خ

  • خود پنداره تحصیلی سنجش تفاوتهای جنسیتی در مدل خودپنداره تحصیلی درس فیزیک [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 81-102]

د

  • دانش‌آفرینی بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگون‌ساز از رهگذر "اندیشه‌ورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

  • دانش آموزان مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • دانش تربیتی تحلیلی بر کسب دانش ‏های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

  • دانش فناورانه تحلیلی بر کسب دانش ‏های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

  • دانشگاه پیام نور آموزش و سیکلهای تجاری: مورد مطالعه وضعیت آموزش از راه دور در دور ه های رونق و رکود [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 143-162]

  • دانشگاه فرهنگیان طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]

  • دانش محتوایی تحلیلی بر کسب دانش ‏های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

  • درس پژوهی بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]

  • دوره ابتدایی طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]

  • دوره ابتدایی بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]

  • دوره اول متوسطه ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • دوره متوسطه بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

ر

  • رئیس دانشگاه الگوی گزینش رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه‌های منتخب جهان با رویکرد متن‌کاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

  • راهبرد ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • رفتار تدریس آنلاین نقش شایستگی‌های دیجیتالی معلمان، تمایل به تدریس آنلاین و مشکلات یادگیری دانش‌آموزان در پیش‌بینی رفتار تدریس آنلاین [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]

  • رکود آموزش و سیکلهای تجاری: مورد مطالعه وضعیت آموزش از راه دور در دور ه های رونق و رکود [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 143-162]

  • رهبری کاریزماتیک واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • روایت پژوهی تحلیلی بر کسب دانش ‏های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

  • روبریک ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • رودیک بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

  • رونق آموزش و سیکلهای تجاری: مورد مطالعه وضعیت آموزش از راه دور در دور ه های رونق و رکود [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 143-162]

س

  • سنجش عادلانه ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • سنجش عملکرد دانشجویان ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • سنجش کلاسی ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • سـنجش و ارزشـیابی ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

  • سوادمالی طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]

ش

  • شایستگی‌های دیجیتالی معلمان نقش شایستگی‌های دیجیتالی معلمان، تمایل به تدریس آنلاین و مشکلات یادگیری دانش‌آموزان در پیش‌بینی رفتار تدریس آنلاین [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]

  • شبکه شاد تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

  • شوخ طبعی بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

  • شوخ طبعی مناسب و نامناسب بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

ط

  • طرح همیار معلم مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

ع

  • عشق توجه بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

  • عملکرد تحصیلی بررسی تأثیر آموزش‌‌کاوشگرانه‌ علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]

  • عملکرد شغلی واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

ف

  • فناوری سیار بررسی تأثیر آموزش‌‌کاوشگرانه‌ علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]

  • فیلم آموزشی تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

ک

  • کارپوشـه الکترونیکـی ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

م

  • ماهیت تفکرمراقبتی تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

  • متوسطه دوم مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • مدل الگوی گزینش رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه‌های منتخب جهان با رویکرد متن‌کاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

  • مدل سازی ساختاری سنجش تفاوتهای جنسیتی در مدل خودپنداره تحصیلی درس فیزیک [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 81-102]

  • مدل کوهلر و میشرا تحلیلی بر کسب دانش ‏های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

  • مدیران مدارس طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]

  • مسئولیت پذیری اجتماعی واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • مشکلات یادگیری آنلاین دانش‌آموزان نقش شایستگی‌های دیجیتالی معلمان، تمایل به تدریس آنلاین و مشکلات یادگیری دانش‌آموزان در پیش‌بینی رفتار تدریس آنلاین [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]

  • معیار گزینش الگوی گزینش رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه‌های منتخب جهان با رویکرد متن‌کاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

ن

  • نظریه داده بنیاد طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]

  • نگرش ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

و

ی

  • یادگیری/ آموزش بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگون‌ساز از رهگذر "اندیشه‌ورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

  • یادگیری وارونه بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]